کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات به دقت ملاحظه فرمایید

تعریف مشتری یا کاربر

  • به اشخاصی که در وب سایت نشرآنلاین ثبت نام کرده و از طریق سامانه ثبت سفارش می کنند و یا اشخاصی که درخواست سفارش خود را از طرق دیگر برای نشرآنلاین ارسال می کنند و از خدمات نشرآنلاین استفاده می نمایند مشتری یا کاربر گفته می شود.

حفظ محرمانگی اطلاعات

  • با توجه به نوع خدمات و اهمیت محتوای پروژه ها؛ نشرآنلاین متعهد می شود تمام امکانات و تلاش مجموعه را برای حفظ و نگهداری از این محتوا بکار گیرد و از ارائه آنها به غیر اکیداً خودداری می کند.
  • نشرآنلاین به اطلاعات خصوصی کاربرانی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن کاملا محافظت می‏‌کند.

ثبت و پردازش سفارش 

  • مشتریان می توانند سفارش خود را از طریق سامانه نشر آنلاین، ایمیل و شبکه های اجتماعی که در صفحه تماس با ما مشخص شده است ارسال نمایید.
  • صدور پیش فاکتور به معنای تایید ثبت سفارش و شروع انجام و آماده سازی پروژه نیست و تا زمانی که مبلغی بعنوان پیش پرداخت سفارش پرداخت نشده باشد، هیچگونه مسئولیتی برای نشرآنلاین ایجاد نمی کند و اقدامی برای طراحی و اجرای پروژه انجام نخواهد شد.

نرم افزار اجرای پروژه و نوع خروجی

  • خدمات نشر آنلاین عمدتا در نرم افزار ایندیزاین adobe Indesign انجام می گیرد که نرم افزاری کاملا تخصصی و محبوب در حوزه صفحه آرایی و نشر بشمار می رود. البته با توجه به نیاز پروژه های مختلف در کنار نرم افزار ایندیزاین از نرم افزارهای adobe Photoshop و adobe Illustrator بهره گرفته می شود.
  • خروجی کار معمولا بصورت PDF در اختیار مشتری قرار می گیرد که دارای مناسب ترین کیفیت برای چاپ و موارد دیگر است. البته با توجه به نوع پروژه و یا درخواست مشتری ارائه خروجی های دیگر نیز امکان پذیر است. (لازم بذکر است امکان ارائه خروجی word از نرم افزار ایندیزاین وجود ندارد)

زمان بندی ها و تحویل سفارش

  • زمان شروع و انجام پروژه از زمان واریز پیش پرداخت در نظر گرفته می شود.
  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش و آماده سازی می‌‏شوند.
  • زمانبندی تحویل پروژه با توجه به امکانات و برنامه ریزی نشرآنلاین تعیین می شود؛ همچنین مشتریان محترم می توانند زمان بندی مورد نظر خود را اعلام نمایند تا در صورت امکان طبق زمان بندی اعلام شده، پروژه اجرا و تحویل داده شود.
  • زمانبندی انجام و تحویل پروژه در پیش فاکتور درج شده و نشرآنلاین خود را موظف به تحویل پروژه در تاریخ مقرر می داند. در صورت تاخیر مشتری در ارسال اطلاعات و محتوا و یا بازبینی در مراحل انجام کار، نشرآنلاین مسئولیتی در قبال تحویل پروژه در موعد مقرر ندارد.
  • فورس ماژور: انجام سفارش در حداکثر ۳ الی ۴ روز کاری جزو پروژه های فورس ماژور محسوب شده و با توجه به حجم و نوع سفارش هزینه آن بین ۳۰% تا ۷۰% افزایش می یابد که در پیش فاکتور قید می شود.
  • دریافت فایل لایه باز (سورس) در برخی موارد امکان پذیر است و منوط به پرداخت ۴۰%‌ از هزینه فاکتور پروژه می باشد.

پرداخت ها و امور مالی

  • پرداخت ها در نشرآنلاین در دو مرحله ی پیش پرداخت(پیش فاکتور) و تسویه حساب(فاکتور) انجام میگیرد. که در مرحله اول ۵۰% مبلغ پیش فاکتور برای شروع کار از مشتری دریافت می گردد.
  • با توجه به تنوع و متغیر بودن تعداد صفحات در شروع و اتمام پروژه مبلغ پیش فاکتور بصورت تخمینی تعیین شده و امکان کاهش و افزایش هزینه در فاکتور نهایی وجود دارد.
  • کاربر می تواند پرداخت های خود را از طریق درگاه اینترنتی بصورت مستقیم، یا از طریق کارت به کارت انجام دهد. البته در صورت انتقال وجه از طریق کارت به کارت کاربر باید اطلاعات واریز خود را در قسمت ثبت پرداخت درج و ثبت نماید.
  • کلیه تراکنش های انجام شده توسط کاربر در قسمت امور مالی سامانه و بخش سوابق پرداخت قابل مشاهده می باشد.

لغو پروژه

  • کاربر موظف است در صورت نیاز به لغو پروژه حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از واریز وجه پیش پرداخت، مراتب را از طریق ایمیل یا تماس به نشرآنلاین اطلاع دهد. در صورت گذشت این زمان و شروع آماده سازی و انجام پروژه خسارت ناشی از این امر، با توجه به میزان پیشرفت پروژه و صلاحدید نشرآنلاین تعیین و از کاربر دریافت می شود.